Az isaszegi Szobor-hegy

A 42. Balatonboglári Szüreti Fesztivál

Idén 42. alkalommal rendezték meg a 2018-as Balatonboglári Szüreti fesztivált, amely az ország egyik legnagyobb ingyenes szabadtéri rendezvénye. A BB Fesztivál minden évben rengeteg fellépővel, a borvidék boraival, kézműves, és kirakodóvásárral, vidámparkkal, szüreti felvonulással kedveskedik az idelátogatóknak. Nézzük milyen volt az idei.

Csalódások tömkelege – Vajdahunyadi vár

Erdélyi túránk során meglátogattuk az igazi Vajdahunyadi várat, amit ott tapasztaltunk, azt nem is nagyon lehet szavakba önteni…Azért megpróbáltam leírni nektek…

Max Bisztró, ahol egy pincér is elég

Amikor ebédelni szeretnél, és Gödöllőn sétálgatsz (vagy célirányosan mész a kiszemelt helyre, mint most én), akkor óhatatlanul is felmerül a kérdés, hogy milyen típusú étterem lehetne a megfelelő? Ma a Max Bisztróban jártunk.

A Balaton legszebb erődje, a Szigligeti vár

A múlt évben barátaimmal úgy gondoltuk, hogy beülünk a kocsiba, és elindulunk valahova, az úti cél a Balaton északi partja volt, de nem tisztáztuk le az elején, hova is megyünk pontosan.

Szép kilátást nem, annál sokkal többet kaptunk

Van az úgy, hogy az ember meghallva egy szót vagy kifejezést azonnal asszociál valamire. Képesek vagyunk egy teljes történettel felruházni azt addigi tapasztalataink, vagy szabadon engedett fantáziánk szüleményeként.

Yellow Pub Étterem

A Dózsa György útról jobbra nyíló étterem valóban jó sárga, ez tény, ha viszont itt szeretne ebédelni valaki, pozitív, hogy 30 férőhelyes parkolója van, ahol biztosan akad hely.

A nosztalgikus Sulyán Cukrászda

A gödöllői Sulyán Cukrászda több, mint 20 éve várja vendégeit a város központjában. A cukrászdára gyermekkorom óta emlékszem, talán életem első krémesét is itt ettem. Azóta sok év telt el, a kínálat változott, ahogy a cukrászda is. Rég jártam már a Sulyánban, így nosztalgikus volt visszatérni. Megnéztem mai szemmel, mi maradt a régi időkből.

A Budatava strand Idesüss büféje

Az Idesüss büfé az a hely, amely próbálja a modern büfé jelleget hozni, nem csak ételeivel, hanem megjelenésével is. Nekünk kellemes, és nem kellemes élményünk is volt velük. Lássuk, milyen volt pontosan.

Kinyitott a gödöllői Karácsonyház

Napközben 20-25 fok, éjszaka sincs még hideg, közel sincs a tél, a gödöllői Karácsonyház viszont már kinyitotta kapuit. Őszintén szólva, kicsit furcsa volt ilyen időben forralt bort inni!

Igényes cukrászda a veszprémi lakótelepen, mégsem olyan, amit vártunk tőle

A veszprémi lakótelep közepén találhatjuk meg a Koko Cukrászdát, amely megtöri a panelrengeteg látványát. A cukrászda igényes kialakítása és kinézete becsalogatja az embert, azonban a választékot is feltérképeztük.